Jäsenmaksulla tuet MLL:n työtä paikallisesti ja valtakunnallisesti!

Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenyys kannattaa, sillä jäsenmaksulla tuet MLL:n työtä sekä paikallisesti että valtakunnallisesti. Tervetuloa mukaan tärkeään työhön lapsiperheiden puolesta!

MLL:n Turun yhdistyksen jäsenmaksu on 20 € vuodessa. Jäsenenä tuet tärkeää työtä, saat Lapsemme-lehden, sekä pääset osaksi monia paikallisia ja valtakunnallisia jäsenetuja.

Jäseneksi voit liittyä helposti netissä ja voit maksaa jäsenmaksun heti verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaksun sähköpostiisi.

HUOM! Liittyäksesi MLL:n Turun yhdistyksen jäseneksi, muista valita se jäsenlomakkeessa. Yhdistyshaku menee automaattisesti postinumerosi mukaan. Muista liittää maksutta jäseniksi myös perheesi lapset, alle 18-vuotiasta jäsenistä ei mene jäsenmaksua!